Meniu

vineri, 17 august 2012

Pensiunea Clasic Busteni

Pensiunea Clasic Eforie Nord
Pret: 70 RON | Str. Zamorei, nr. 16, Busteni, Romania 105500

Detalii - Pensiunea Clasic Busteni

Titlu: Pensiunea Clasic
Telefon: 0725 655 683, 0720 555 896
Localitatea : Busteni
Stele: 3***
Nr. camere: 10
Pret camera: 70 RON

Un comentariu:

  1. Am fost in weekendul de Valentine's Day cu inca niste prieteni (doua cupluri), eu am nimerit camera numarul 10 care este situata parter chiar langa receptia pensiunii. Camera in care am fost cazati era foarte mica, curatenia lasa de dorit (ar fi prins bine niste aspirat si spalat pe jos, la fel si obiectele sanitare sau suportul de prosoape care era lipicios din cauza mizeriei), lipsea jumatate din paravanul cabinei de dus, bateria de apa de la chiuveta se misca cu totul cand incercai sa reglezi apa mai calda sau mai rece. Zgomotul din timpul zilei nu iti permite sa tragi un pui de somn dupa masa (se aude daca suna telefonul la receptie sau daca intra/ iese cineva sau daca se urca sau coboara scarile). Am avut ghinionul sa impartim cazarea in pensiune cu inca un grup care au ascultat muzica tare si au facut galagie pana la o ora 2 dimineata in una din serile petrecute acolo.

    RăspundețiȘtergere